דפים

יום ראשון, 28 בפברואר 2010

כנס הארו-קון 2010!!!!!!!! (ואהוווווווו):


- תמונות אלו הם בחסות את אמא"י ואתר הארו-קון 2010 של אמא"י -

בואו נדבר על הכנס הנחמד שהרב באים אליו.
כנס פורים.
טוב, בואו נתחיל עם מידע.
כנס הארו-קון, התקיים באולם וואהל, באוניברסיטת בר-אילן, ברמת גן.
שעת תחילה הייתה עשר בבוקר, אך בגלל הגשם השוטף.
פתיחת השערים החלה בתשע.

עכשיו ניכנס מאיפה שאני הגעתי.
הגעתי באחת עשרה, בקו ארבעים וחמש.
היה גשם קל ולא היה איש בחוץ, מלבד מעט מאד אנשים.
נכנסתי לכנס, שילמתי רגיל.
דבר ראשון שראיתי הייתה צפיפות נוראית, אפשר היה להבין שהכניסו יותר מהמותר לכנס הנוכח.
דבר שני כמובן שעשיתי הוא חיפוש אחרי בני אדם שאני מכירה וראיתי דבר ראשון את מירי ואלינה.
מירי הייתה בקוספליי, אחד היפים של מיקו האטסונה, בגרסת מגנט.

דבר אחד שכדי לכם לדעת.
מירי סטיב, עובדת על עצומת חתימות ידנית, בנושא החזרת הסדרות הישנות לטלוויזיה.
אני מאד תומכת בזה ובעד שכול מי שיראה אותה יצביע.

הערות בנוגע למקום הנבחר:
המקום היה קטן, קטן מאד אם אפשר לומר, במיוחד בשביל כנס פורים, שתמיד הוא הגדול ביותר ונחשב כטוב ביותר.
לא לשכוח שדבר נוסף שעיצבן היה אלו שהאשימו את הקוספליירים על כך שבגלל שהם בתלבושת גדולת מימדים הם תופסים מקום.
טוב, חלקית הם צודקים, קוספליי גדול תופס מקום, אבל זה אשמת שהמקום קטן?, לא נראה לי, אז אל תאשימו אותם על זה.
בואו נגיד משהו שהוא יותר פלוסי, אולמי ההרצאות היו יפים ובאמת מלאי מקומות, זה היה ממש טוב בכנס הזה.
היו כמה פקשושים קטנים, אבל בכול זאת צוות
KAT, המתנדבים, אמא"י עבדו באמת קשה.
על זה מגיעה להם כול הכבוד וכפיים.

הערות בנוגע לבית החיל:
הכנס היה אמור להיות בבית החיל, אך הוא בפתאומיות היה בלתי אפשרי.
למה?, כיוון שבית החייל בפתאומיות יענו "אינם זכרו" שהבימה הייתה אמורה להופיע.
אני מהמרת, לא בטוחה, אבל מהמרת שזה בגלל שבית החיל אמר: "הבימה יותר טובים, עדיף אותם על כנס שבטח לא יגיעו אליו".
זאת מין גזענות לערכים של מה שאנחנו אוהבים לא? .

בואו נעבור עכשיו לתוכנייה, אחד הדברים החשובים בכנסים, כמובן.

אירוע פתיחה, עבודה עם מתחת בניית שריון, (כול ההקרנות), אולפני הפקה,
Fan fiction- מה זה בעצם? , אירוע מתנדבים , סדנת תכשיטים , סדנת איפור, ניתוח דמויות בסדרה קוד גיאס, זבנג מנגה, 12 הממלכות (האנימה והספר(,Cencoroll בתרגום עברי KAT , טריוויה , אירוע סגירה.

לא הייתי גם ב"הכה את המומחה אנימה
IL", אבל לפי ששמעתי ואני אחזור בזה שמעתי!.
עכשיו הבנתם את הפואנטה.
אופיר (
Anime master / אלפרד, שהייתה הסערה האדומה) וצ'יבי חתוכה [קון] (עדי, שהיה רומיאו), השניים הנחמדים האלה שישתתפו בקאסט "Romeo X Juliet" [רומיאו X ג'ולית] , ישתתפו גם באירוע הזה.
צ'יבי חתוכה נפסל בהתחלה, אבל הודיע שהיה נחמד ומאתגר.
אופיר, סיפרה על כך שהייתה להם שאלה אחת ששאלו אותה שהתשובה שלה איתה הייתה אינה נכונה לחלוטין והיא יכולה להוכיח זאת.
טוב, פקשוש קל קורה במשחקים כאלה, אבל בנוסף היא אמרה שהיא מאד נהנתה.

לפי ששמתם לב, לא הייתי בהרבה אירועים במיוחד, אבל בואו נמשיך לאירועים הבאים, שכן! הייתי בהם.

אירוע שירה: עבד מאד יפה וחלק, היו זמרים ממש טובים כמה (דיי הרבה [מצטערת]) שפחות כמובן, אבל העיקר שהם נהנו ועשו מה שהם אוהבים לדעתי.
היה סאונד חלק וטוב גם המיקרופונים, מאד נהניתי, אם הייתי כותבת בצורה יותר רגילה הייתי מוסיפה סמיילי "קאפ-קאפ" כמו איך שפלי קורא לזה.
האולם היה ממש גדול ויפה, מלא מקומות מרובך ונוח, היו קטעים שאנשים הסתירו שזה הציק, אבל מה נעשה?, ככה זה.

סדנת דיבוב: על זה אני פשוט יכולה להגיד 'וואוו', לין באמת בנאדם מוכשר.
טוב, נכנסתי טיפה באיחור, אבל בכול זאת הלכתי והתיישבתי ליד המערכת בכיסא ליד יותם (שם משפחה לא מובן) ומירי כהן המדובבים, בדיוק ליד הבמה.
לין דובבה אוגר אוכל גבינה, שטויות כאלה מצחיקות שאוהבים כולם (הכותבת של הקטע ביוטיוב של לין: ) .
לין, היא בנאדם באמת סופר נחמד.
היא דרבנה מאד יפה את האנשים להשתתף בדיבוב
LIVE (חי).
הסדנה שלה, אפילו בכנס הקודם הייתה מאד טובה.
אחלה סאונד של מיקרופונים, מסך ברור ואיכות מעולה של קטעים שלין בעצמה שמה.
היה כיף לשמוע אותה עם קולה החמודה, את הנערים האחרים מדובבים וכמובן את השטויות של יותם ומירי מאחורי הקלעים.
באמת הייתה סדנת דיבוב נהדרת, אפילו קצת יותר מהקודמת לה.

מחזמר בקצרים:
טוב, בהתחלה חשבתי: "בטח איזה משהו מקוצר של המחזמר של
SE שהתבטל".
בואו נגיד בפשטות, טעיתי,
Big time but not really big (בגדול, אבל לא באמת בגדול).
זה התחיל בענן ונוגה המוכשרת שדיברו, זה היה מאד שטותי ומצחיק, הרבה פאן גירלז צרחו מתי שהן דיברו על יאוי.
בכול מקרה, זה היה מצחיק, אחר כך היה טריילר נוסף למחזמר של
SE ובאמת שזה היה משעשע, בסגנון מולן אלון צ'נג (שמשחק את: ספירט) שהיה המורה ללמד אותם את זה והייתה סיבה ממש מצחיקה לכך שלמה הם לא הופיעו.
באמת הרבה התבאסו שאין מחזמר, אבל לפחות היו כמה שלא יכלו לבוא שלא יחמיצו את זה.
אני ממש מצפה למחזמר שם, כי יש שם שחקנים ממש מוכשרים (אהמואלשליאהמ -
à לא אמרתי כלום אני רצינית ומקצועית), בכול מקרה, באמת שלפי המידע המועט שלי.
זה צריך להיות מחזמר באמת שאדיר, אז אל תחמיצו אותו אם תגיעו.

הפסקה:
הפסקה הם רקדו וזה ראיתי את האמצע סוף ככה.
היה מאד חמוד איך שרקדו, אהבתי זה שעשע והיו שירים נחמדים.

נשף תחפושות (תחרות קוספליי): טוב, אני מהמרת שזה הולך להיות ארוך.
היה העקבות של חצי שעה ככה.
ענן ונוגה הנחו אותה בצורה מאד משעשעת, ביאטריס ורנה היו משעשעות ביותר.
העיפו אותנו מהעולם, כדי לדבר עם כול הקוספליירים, כנראה חזרות (לא עדכנו אותי) והם הושיבו אותם מקדימה כמו שציפיתי.
הגעתי באיחור של חמש דקות או עשר, הייתי בחוץ, עשיתי משהו (לא זה לא חינוכי, אבל לא משהו אינטימי. גם כן ראשים כחולים!. סתם, מתה עליכם).
היו קוספלייז, כול כך טובים גם זוגות וגם קאסטים.
לי אישית היה קשה להחליט מי הכי טוב.
אני אדבר על המקומות ועוד דברים בפוסט הבא.
להגיד למה?, טוב עם אתם מתעקשים, זה בגלל שאני עושה ראיונות עם הקאסטים יחידים וזוגות שהיו בכנס.

עכשיו מחוץ לתחום.
הייתי עם הרבה אנשים, הפסדתי הרבה כמובן, כמו כול כנס זה קורה לכול אחד.
יום יבוא והראה את כול מי שאני רוצה לראות בכנס!, יש לי חזון.
עכשיו האוכל היה נוראי לדעתי, אוכל מיובש ועוד יקר כמו בלונה פארק, אבל זה בגלל שזה אוכל המקום אין להם ברירה.
אני ועוד כמה אנשים אכלנו בחוץ במקום ליד, דווקא מאד טוב.
יש שם ארומה (אני עובדת שם, אני אצחקק ברשעות על הנחות שאני מקבלת), גלידרייה, מסעדה סינית ממש טעימה שקניתי בה נודלס בטופו ממש טעים.
עכשיו, הצפיפות לא תצא לי מהראש.
אני מהמרת שאמא"י (ובאמת שזה רב הסיכויים) הכניסו יותר מהמותר למקום, אבל לא נורא
Fake the system !!! (לדפוק את המערכת) .


בואו נסיים את זה ככה:
הכנסים תמיד יהיו הכי שווים, רק בגלל האנשים שבתוכם לרובנו.
הכנס היה באמת חתיכת דבר לפחות למצוא בהתראה קצרה, אחרי הברז הקטלני שאמא"י קיבלו שלדעתי הם צריכים לתבוע
Big time (בגדול) את בית החיל.
למרות הצפיפות, בכול זאת היה אדיר.
מקווה שכולכם נהניתם.
מצפה לקרוא תגובות, גם מי שאין לו משתמש בבלוגים מסוג זה יכול להגיב, אישרתי זאת.

יומטוב לכולם!.

8 תגובות:

Hero Grayson אמר/ה...

סוף סוף סיימתי את הביקורת הזאת @@@

אנונימי אמר/ה...

אחלה ביקורת אני מסכים !

Unknown אמר/ה...

וואההה כל הכבוד הירו!!~~
ביקורת מעולה!
חבל של הגעתי קצת יותר מוקדםT-T
הפסדתי את האירוע שירה ואת הסדנת דיבוב...T^T
ולפי הביקורת שלך היה ממש כיף*^*

אנונימי אמר/ה...

קראתי את הכל.
אהבתי, ומסכימה איתך לגמרי.
ומעניין מי זאת הילדה המוכשרת שקוראים לה ואל שדיברת עליה..
נשמעת מעניינת\כוסית.





אופסי ^w^

דשי צ'ע אמר/ה...

הירווו אני מזה מסכימה איתך .
(דשיXD)
למרות שלא הייתי בכנס, אני יכולה לדמיין ולהסכים איתך רבות -
בקשר לבלהבלהבלה של בית החייל , אני חושבת שזה באמת קצת מעצבן , ולמרות שהייתי צריכה לבוא לנטע ולאלון לפני הכנס, זאת אחת הסיבות שקצת עיצבנו אותי והורידו לי את התשוקה לבוא לכנס. :\
הצפיפות- אני מתארת לעצמי. בכאמי גם היה קצת צפוף, אבל עכשיו חורף, גשם, קר, אז אני מתארת לעצמי איך היה יכול להיות שם . בקיצור, לא החמצתי את המחזמר, אני חושבת שהיה לי קצת שווה שלא באתי. כי את יודעת שאני חיה בצפון, ולא קל להגיע לכנסים כאלה :\ לא כל אחד חי שתי דקות מהכנס אהמהיראהמ , אז.. זו כל הפואנטה החסרונית בי XD
טוב, מאוד נהנתי לקרוא את הביקורת הצודקת שלך. ביבי~

-דשי

אנונימי אמר/ה...

את בהחלט צודקת יש שיפור משמעותי בתכנים ההרצאות היו מרתקות ומעניות עוד מלפני שהכנס התחיל. ואם כי הראצה של זבנג קצת הייתה עלובה היוצר לא יודע מה זה מנגה והעז להראצות על זה לקהל אוטקים...

im R אמר/ה...

אני לא מאמין שלא פגשתי אותך אבל צודקת המקום היה ממש קטן..(אמר רועי דקל הענק בגנו...) למקרה שאת אול ראית אותי אני הייתי L(אחד מהם לפחות!) והיה פיגשושים ענקיים בקנס אני הייתי אמור להשתתף בקאסט(נחשו...) אבל לא אמרו לנו שצריך ללכת להישפט!!!(קאסט ראשון שלי =_=") אמרו לנו "אתם יכולים ללכת.." אז הלכנו משם! ואז שראינו את הרשימה והלכנו לשאול את האחריים למה הם לא הכניסו אותנו אמרו לנו שלא הלכנו להישפט!!! ובצהוריים אנכנו גם הלכנו לאכול בחוץ כי האוכל שם מגעיל ויקר מאוד... אז קנינו פיצה!(למקרה שזה יזכיר לכם אני הייתי במעגל של האנשים עם הפיצה!) וגם אני נכנסתי לצפיפות הלא נארמאלית ולמרות שחיפשתי אותך לא מצאתי... אז תצפו לי בקאסט וואקלויד(אולי =_=") של חנוכה 2010!(אוליי 2011 אני חושב..?) למקרה שאת אומרת לעזזל מי זה זה roidekel מישרטקו...

kingblade אמר/ה...

ביקורת טובה D:
האמת שחיפשתי אותך קצת בכנס ולא מצאתי XP טוב נו, תמיד יהיה כנס הבא D:
בקשר לתביעה נגד בית החייל, זה בטיפול D: (ככה זה כשמצוטטים לפורום של אמא"י D: )