דפים

יום שישי, 26 בפברואר 2010

סיקור + דעה אישית מזח עדן/Higashi no Eden

אל דאגה הסיקור הזה + עוד שלוש/ארבע , אלו מהבלוג הישן שלי O: .




שם: מזח עדן/ עדן מהמזח/ Higashi no Eden
סוג: TV
מספר פרקים: 11 (למה לא יותר? ;;) + שני סרטים מתוכננים.
סטודיו: Productin I.G

עלילה: בחור בשם אקירה (?), מוצא את עצמו בארצות הברית, אינו יודע מי הוא בכלל.
מחזיק בידו אקדח וביד השנייה פלאפון שנראה הרבה יותר מדור שלוש.
בנוסף לכך הוא עירום כיום היוולדו.
מולו ליד השער של הבית הלבן, עומדת נערה (סאקי מורימי), שמנסה לזרוק מטבעה למזרקת הבית הלבן, אך מחמיצה.
לפתע מגיעים שוטרים וחושבים שעשתה משהו רע, בסגנון שמה פצצה זעירה או אולי מצלמה זעירה.
באותו רגע אקירה מציל אותה.

ובצורה שונה ויותר מפורטת ומסדורת : סאקי מורימי, היא בחורה בקולג', שיצאה לטיול לארצות הברית.
הזמן שהיא מנסה לזרוק מטבעה למזרקת הבית הלבן ועוד מחמיצה, כמובן שהיא הייתה מאחוריי סורגיי הבית הלבן.
היא נכנסת לצרות ושוטרים מתחילים לחקור אותה.
לפתע מגיע בחור אומר לשוטרים "הייי" , כדי להסיח את דעתם.
הוא היה עירום כיום היוולדו, בעל אקדח ביד אחת ופלאפון משוכלל ביד הנגדית.
לא זוכר כלום על עצמו ולא לשכוח שבנוסף בתוך אותו פלאפון טעון לו 8,200,000,000 ין (גמאני רוצה פלאפון כזה ;; ) .

דעה אישית:
חשבתי, אה אולי בטח עוד איזו אנימה לא מעניינת, כי ככה זה נשמע לי בהתחלה, אבל טעיתי.
זאת אנימה, שבין רגע הפכה לאחת מעשרת האהובות עליי.
היא מצחיקה, אבל גם מלאת אקשן ורצינות.
הרבה לא אהבו את סגנון הציור של הדמויות אמרו שזה קשה לעין, אבל אני דווקא מאד מחבבת אותה.
ממליצה לכם לראות אותה בחום.

פלוסים: בזמן שהם באמריקה הם מדברים באנגלית וזה לא קורה ככה לרב מדברים רק ביפנית, הפס קול מדהים, האנימציה נהדרת, הדמויות מעניינת, העלילה מסחררת .


2 תגובות:

Hero Grayson אמר/ה...

חחח אני נהנת מהבלוג הזה P=

סטיב אמר/ה...

אהבתי! ^_^ יצא סיקור ממש טוב,קולע וישר לעניין

זה בהחלט נראה כמו משהו שאני הייתי רואה